Záruční a pozáruční servis

Jako výhradní distributor a zastoupení firem QUOSS CO., Ltd., YOYO Electronics Co., Ltd. a VOVO Ceramic, Ltd. provádíme autorizovaný servis pro produkty značek WC KOMFORT, QUOSS, YOYO a VOVO Princess.

Opravujeme nejen elektronické bidety... 

  6 let starý bidet před renovací   6 let starý bidet po renovaci

Ať jde o záruční či pozáruční opravu, Vaší zakázce se vždy věnuje kvalifikovaný personál. Díky podpoře našich dodavatelů máme k dispozici drtivou většinu náhradních dílů a opravy tak mohou být realizovány v krátké lhůtě. Servisní zásahy provádíme v našich prostorách, z kapacitních důvodů nenabízíme výjezdy servisního technika v rámci republiky.

Potřebujete-li zaslat produkt na opravu, nezapomeňte ho opláchnout, jde-li o bidetové sedátko, přídavný bidet či spršku. Pečlivě zabalte, připojte popis problému a kontakt na sebe včetně telefonního čísla. U záručních oprav nezapomeňte na záruční listZásilku zašlete na adresu servisu:

WC KOMFORT s.r.o.
servisní středisko

Jordana Jovkova 3263/25

143 00 Praha 4 

U pozáručních oprav provádíme opravy, jejichž cena včetně dílů, práce a DPH nepřesáhne 1.800Kč, automaticky. Pokud by oprava byla dražší než 1.800 Kč  (nebo v průvodním dopise jiný Vámi stanovený limit), pak cenu opravy předem konzultujeme telefonicky.

Zásilku doporučujeme pojistit na nákupní cenu zboží a poslat doporučeně jako cenný balík. Doklad o poštovném si prosím uchovejte - u záručních reklamací tyto náklady proplácíme! Jakmile Vám přijde opravené zboží zpět, poprosíme Vás o zaslání fotokopie poštovního dokladu spolu s číslem účtu, kam budete chtít poštovné vrátit, na adresu obchod@wckomfort.cz. Zdvořile si dovolujeme upozornit, že jiné způsoby přepravy (např. expresní balík, kurýr apod.) neproplácíme.

Zásilky přijímáme výhradně přes Českou poštu. Osobní návštěvy nejsou z provozních důvodů možné.