Reklamace

Pokud Váš výrobek nepracuje správně a chcete uplatnit nárok na reklamaci, nejdříve nás prosím kontaktujte a popište problém. Nemusí se totiž vždy jednat o chybu výrobku, ale třeba o nepochopení některé funkce či nesprávnou instalaci. Jakmile bude problém potvrzený, oznámíme Vám, co všechno bude k vyřízení reklamace třeba zaslat. Doplňky typu základní deska, rozdvojka tvaru T či dálkové ovládání nebudeme potřebovat (nejsou-li právě ony předmětem reklamace).

1. Jde-li o bidetové sedátko, přídavný bidet či spršku, nezapomeňte ho opláchnout, Vzhledem k tomu, že nabízíme zboží určené ke specifickému použití, je tento krok nejen slušností z Vaší strany, ale i podmínkou k tomu, aby takové zboží bylo na reklamaci přijato. Neberte to jako aroganci, ale znečištěný produkt Vám budeme nuceni zaslat zpět tak, jak přišel.

2. Zboží zabalte (nejlépe do původní krabice), přiložte záruční list, krátký popis problému (obvykle stačí vytištěný mail, pokud jste s námi problém řešili mailem) a hlavně kontakt na sebe včetně telefonního čísla.

3. Balík zašlete na adresu servisu:

WC KOMFORT s.r.o.
Servisní středisko
J. Jovkova 3263/25
143 00 Praha 4

4. Zásilku doporučujeme pojistit na nákupní cenu zboží a poslat doporučeně jako cenný balík. Doklad o poštovném si prosím uchovejte - u záručních reklamací tyto náklady proplácíme! Jakmile Vám přijde opravený bidet zpět, poprosíme Vás o zaslání fotokopie poštovního dokladu spolu s číslem účtu, kam budete chtít poštovné vrátit, na adresu obchod@wckomfort.cz.

5. Zásilky přijímáme z logistických důvodů výhradně přes Českou poštu. Prosíme, nevozte nám balíky osobně ani je neposílejte přes různé kurýrní služby apod.

6. Opravy se snažíme vyřizovat co nejrychleji, většinou je oprava hotová do 14 dnů.